اسید سولفوریک در شهرک صنعتی عباس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


اسید سولفوریک با روش­های مختلفی مانند فرآیند تماسی، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب (WSAP)، فرآیند محفظه سربی و برخی فرآیندهای دیگر، تولید می ­شود. در اکثر کاربردها غلظت اسید سولفوریک باید بیشتر از % باشد (اسید غلیظ معمولاً ۸% است.). برای تولید محصولی با این غلظت، فرآیند تماسی طراحی شده است.، که بیشتر اسید سولفوریک جهان با این فرآیند تولید می­ شود. ماده خام این فرآیند گوگرد عنصری است.، که از معادن توسط روش فراش به دست می­ آید، یا از اکسایش سولفید هیدروژن در فرآیند کلاوس، تولید می ­شود.

به منظور رقیق کردن اسید سولفوریک غلیظ و تهیه اسید با غلظت دلخواه، ابتدا مقدار اسید سولفوریک و آب مقطر را محاسبه کرده، سپس به منظور به حجم رساندن از ظروف آزمایشگاهی همچون بالن است.فاده می کنیم. به این صورت که ابتدا بالن را از مقداری آب مقطر پر کرده و روی است.یرر می گذاریم تا حین اضافه کردن اسید سولفوریک به بالن، محلول یکنواخت شده و از تجمع اسید در انتهای ظرف و داغ کردن آن جلوگیری کند.

یکی دیگر از موارد است.فاده از سولفوریک اسید در صنعت کشاورزی است.فاده از این ماده در باغات پسته است.. یکی از موارد مهم در جذب مواد غذایی توسط درختان از خاک، ph خاک است.. ph به طور مستقیم روی میکروارگانیسم موجود در خاک و جذب مواد غذایی تأثیر می‌گذارد و مشخص می‌کند که گیاه چه موادی را از خام جذب کند. در باغات پسته خاک پس از مدتی شروع به قلیایی شدن می‌کند و در نتیجه‌ی آن گیاهان عناصری خاص را از خاک جذب می‌کند و موجب کمبود آن عناصر در خاک می‌شوند. این کمبود روی رشد و باردهی درختان تأثیر منفی می‌گذارد. در نتیجه از اسید سولفوریک صنعتی برای متعادل کردن ph خاک است.فاده می‌شود تا خاصیت قلیایی به وجود آمده در خاک خنثی شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی عباس آباد