اسید سولفوریک در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..


خرید اسید سولفوریک برای است.فاده در تولید مواد شیمیایی شامل تولید کاپرولاکتام برای الیاف نایلون و دی اکسید تیتانیوم است. که یک رنگدانه سفید روشن است.. علاوه بر این ، اسید سولفوریک برای تولید اسید هیدروفلوئوریکی که جایگزین کلروفلوئوروکربن ها (CFC) شده است. برای است.فاده در یخچال ها یا سیستم های تهویه هوا ضروری است..

کاربرد اسید سولفوریک بسیار گسترده بوده و بخش های مختلفی از صنایع از این ماده بهره می گیرند. علت است.فاده این ماده را باید خاصیت اسیدی قوی آن دانست که می تواند ضمن کاهش اسیدیته محیطی که در آن قرار می گیرد، به عنوان حلال و ماده ای خورنده هم است.فاده های فراوانی داشته باشد. کاربرد اسید سولفوریک به صنعت محدود نمی شود و حتی در بخش صنایع غذایی هم شاهد است.فاده از این ماده هستیم. در ادامه شما را با عمده کاربرد اسید سولفوریک در بخش های مختلف آشنا می کنیم.

اسید سولفوریک با روش­های مختلفی مانند فرآیند تماسی، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب (WSAP)، فرآیند محفظه سربی و برخی فرآیندهای دیگر، تولید می ­شود. در اکثر کاربردها غلظت اسید سولفوریک باید بیشتر از % باشد (اسید غلیظ معمولاً ۸% است.). برای تولید محصولی با این غلظت، فرآیند تماسی طراحی شده است.، که بیشتر اسید سولفوریک جهان با این فرآیند تولید می­ شود. ماده خام این فرآیند گوگرد عنصری است.، که از معادن توسط روش فراش به دست می­ آید، یا از اکسایش سولفید هیدروژن در فرآیند کلاوس، تولید می ­شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار