اسید سولفوریک در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل


این ماده یک اسید بسیار قوی با فرمولاسیون HSO است. که کاربرد بسیار وسیعی در صنعت دارد. اسید سولفوریک یکی از پرکاربردترین ماده‌های صنعتی است. که در صنایع شیمیایی، صنایع شیمیایی، تهیه‌ کودهای شیمیایی برای کشاورزی، صنایع رنگرزی و صنایع فولاد و متالورژی به صورت گسترده کاربرد دارد.

یکی از کاربردهای سولفوریک اسید در کشاورزی کمک به برداشت سیب زمینی است.. در فرآیند برداشت سیب زمینی ساقه‌های سیب زمینی یک عنصر مزاحم برای ماشین آلات مخصوص این کار هستند. بنابراین قبل از شروع برداشت کشاورزان به ساقه‌های گیاه سیب زمینی سولفوریک اسید می‌زنند تا ساقه‌ها خشک شوند و مقاومت خود را از دست بدهند. پس از اینکه سولفوریک اسید به ساقه‌ی گیاه سیب زمینی برخورد می‌کند موجب خشک شدن و فرو ریختن آن می‎شود و در حقیقت در هنگام برداشت سیب زمینی دیگر ساقه‌ای وجود نخواهد داشت.

آمار نشان می دهد با وجود این که کشور ما به‌ عنوان یکی از تولیدکنندگان اسید سولفوریک با کیفیت در جهان مطرح است و حتی قیمت اسید سولفوریک تولیدی در ایران،در مقایسه با سایر کشورها رقابتی می باشد، اما باز هم کمتر از درصد از این محصول به خارج از ایران صادر می شود. دلیل عمده این امر شرایط سخت جابجایی آن است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان