اسید سولفوریک در ملارد ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.

شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد


اسید سولفوریک یک الکترولیت است.. الکترولیت یک محلول است. که در آن یونها وجود دارند. باتری های اسید سرب در اتومبیل ها از مجموعه صفحات اکسید سرب با بار مثبت غوطه ور شده در الکترولیت و صفحات سرب خالص با بار منفی تشکیل شده اند ، به همین ترتیب غوطه ور شده اند. این الکترولیت اسید سولفوریک رقیق شده (تقریباً ٪) است.. به همین دلیل است. که اسید سولفوریک اغلب به عنوان اسید باتری شناخته می شود و خرید اسید سولفوریک توسط متخصصین این حرفه رایج است..

از این اسید در تهیه و تولید کود و انواع مواد شیمیایی، پالایش نفت،  تولید آهن و فولاد و مصارف دیگر مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین از سولفوریک اسید در غلظت های مختلف برای ساخت کود، رنگدانه ها، رنگ ها، مواد منفجره، مواد شوینده و پاک کننده اسیدی، نمک و اسیدهای معدنی است.فاده می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای سولفوریک در صنایع تولید باتری های سرب اسیدی می باشد چرا که این اسید به عنوان

اسید سولفوریک با غلظت های بالا توانایی آسیب رساندن به قسمت های مختلف بدن را دارد . پس اگر از خریداران اسید سولفوریک هستید و می‌خواهید از اسید سولفوریک در آزمایشگاه خود است.فاده کنید می بایست در محیطی مجهز این کار را انجام دهید و از لباس های مجهز و مناسب ، دستکش ، ماسک و عینک مخصوص است.فاده کنید . اسید سولفوریک غلیظ اگر با پوست در تماس باشد ، می‌ تواند باعث ایجاد سوختگی های شدید شود و پوست فرد را متورم کند . همچنین زمانی که از اسید سولفوریک است.فاده می شود ، بخارهایی از آن متصاعد می شود که می تواند آسیب های شدیدی به بینایی فرد برساند و حتی سلامت فرد را تهدید کند .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ملارد