اسید سیتریک در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..


اسید سیتریک به عنوان اسید آلی ضعیفی شناخته شده است. که به طور طبیعی در میوه های از نوع مرکبات وجود دارد . به دلیل خاصیت هایی که این اسید دارد در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی برای آن تعریف شده است.. بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی به خود اختصاص داده است. که به منظور ایجاد طعم ترش در محصولاتی مانند مربا و نوشیدنی و ... و نیز به عنوان نگهدارنده جهت جلوگیری از رشد قارچ ها و افزایش ماندگاری آنها است.فاده می شود.

اسید سیتریک نوعی کربوکسیلیک اسید است. که از مهم ترین اسیدهای آلی به حساب می آید و با توجه به اینکه در بسیاری از مرکبات (لیمو شیرین و لیمو ترش ، پرتقال) و دیگر میوه هایی همچون گیلاس، زغال اخته، سیب، توت فرنگی و ... وجود دارد، به عنوان یک ترکیب غیرسمی و خوراکی به منظور ایجاد طعم و پایدارکننده به مواد غذایی اضافه می شود. بد نیست بدانیم این میوه ها به دلیل اینکه دارای مقدار کافی اسید سیتریک هستند، در طبقه میوه های اسیدی قرار می گیرند.

نوع دیگر این ماده اسید سیتریک آبدار است.. این نوع خاص از تبلور آب سرد ایجاد می شود و از لحاظ ظاهری به شکل پودری نبوده و حالت کریستالی به خود می گیرد. اسید سیتریک آبدار با نام دیگر مونوهیدرات، از نظر کاربردی نیز متفاوت بوده و به منظور طعم دهنده در آبمیوه هایی که به مزه ترش نیاز دارند، مورد است.فاده قرار می گیرد. اسید سیتریک آبدار و خشک هر دو می توانند مدت زمان نگهداری و قابل مصرف بودن مواد غذایی را افزایش دهند، با این تفاوت که نوع آبدار آن برای افزایش عمر و بخشیدن طعم ترش به مواد غذایی در شکل مایع است.فاده می شود. تصویر زیر نشانگر اسید سیتریک آبدار است. که به شکل بلورهای بسیار کوچک می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران