اسید سیتریک در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


شاید این پرسش برایتان پیش آمده باشد که اسید سیتریک خوراکی چیست ؟ نام اسید سیتریک به ماده غذایی شباهتی ندارد و از این رو شاید برای برخی افراد جای نگرانی و پرسش ایجاد شده باشد که چرا در برخی مواد غذایی از این ماده است.فاده شده است.. در پاسخ به این سوال که اسید سیتریک خوراکی چیست باید گفت که این ماده نوعی اسید ضعیف است. که به طور طبیعی در مرکبات و برخی مواد غذایی طبیعی به کار رفته و طعم ترش میوه هایی چون پرتقال و نارنج و لیمو از همین ماده است.. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که خواص اسید سیتریک خوراکی چیست. اسید سیتریک هیچ چربی و قندی ندارد و البته داری ارزش غذایی دیگری هم نیست. اسید سیتریک می تواند به سلامت کلی بدن کمک کرده و هم چنین در چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام یاری تان خواهد کرد.

اگر تصمیم به خرید اسید سیتریک خشک گرفته اید باید بدانید که شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ است.. بدون بو ، خشک و دانه ای ، بدون آب است.. این ترکیب از طریق تبلور آب گرم تولید می شود. ساختار کریستالی اسید سیتریک بی آب از طریق خنک سازی یک محلول گرم مونوهیدرات غلیظ بدست می آید. این شکل از اسید سیتریک در دمای درجه سانتیگراد تشکیل می شود. تراکم فرم بی آب . گرم در سانتی متر مکعب است.. در دمای درجه سانتیگراد ذوب می شود و نقطه جوش این ترکیب درجه سانتیگراد است.. فرمول شیمیایی این ترکیب C H O است. ، در حالی که جرم مولی / گرم در هر مول است..

این ماده در نوشابه های گازدار و یا غذاهایی با اسیدیته متوسط است.فاده می شود. با این حال خاصیت نگهداری این ماده نسبت به سایر اسیدها در کنترل رشد مخمرها و کپک ها تاثیر پذیری کمتری دارد. امروزه اسید سیتریک یکی از رایج ترین و پرکاربردترین نگهدارنده ها در جهان است. ، به طوری که ایالات متحده به تنهایی سالانه بیش از . میلیون تن از آن را تولید و به فروش می رساند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر