اسید سیتریک در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


اسید سیتریک مهم ترین اسید آلی تولید شده در تناژ است.. این ماده عمدتا توسط تخمیر غوطه وری از منابع مختلف کربوهیدرات ها، تولید می شود. با این حال، سایر تکنیک های تخمیر، به عنوان مثال: تخمیر حالت جامد و تخمیر سطح، و منابع جایگزین کربن مانند، باقی مانده های کشت و صنعت به شدت مورد مطالعه قرار گرفته اند، که چشم انداز خوبی برای تولید آن است..

• یکی از موارد مصرفی که شاید کمتر شنیده باشید است.فاده از اسید سیتریک به عنوان عامل تمیزکننده و ضدچروک در شوینده های مختلف است.. از آنجا که سیترات در طبیعت به راحتی تجزیه می شود، آن را جایگزین مناسبی برای فسفات موجود در انواع پاک کننده ها مانند پودرها، پاک کننده سطوح و حتی محلول های ظرفشویی و لباسشویی معرفی کرده اند.

این ماده جایگزین دیگری است. که به دلیل طعم ترشی که دارد مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است.. با این حال توجه داشته باشید که این ماده ترشی بیشتری دارد و باید با احتیاط محصرف شود. مقدار نصف قاشق تارتاریک معادل با یک قاشق سیتریک می باشد (نصف) در صووت نیاز این مقدار را کم کم افزایش دهید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا