اسید سیتریک در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


محصولات آرایشی بهداشتی که با اهداف پزشکی تولید می شوند، در ترکیبات خود از اسید سیتریک به عنوان آنتی اکسیدان بکار برده می شود. از نمک اسید سیتریک در ساخت کرم هلی موبر، اسپرهای ضد عرق و همچنین تنظیم سطح PH محصولات آرایشی و مراقبت شخصی مورد است.فاده قرار می گیرد.

نوع دیگر این ماده اسید سیتریک آبدار است.. این نوع خاص از تبلور آب سرد ایجاد می شود و از لحاظ ظاهری به شکل پودری نبوده و حالت کریستالی به خود می گیرد. اسید سیتریک آبدار با نام دیگر مونوهیدرات، از نظر کاربردی نیز متفاوت بوده و به منظور طعم دهنده در آبمیوه هایی که به مزه ترش نیاز دارند، مورد است.فاده قرار می گیرد. اسید سیتریک آبدار و خشک هر دو می توانند مدت زمان نگهداری و قابل مصرف بودن مواد غذایی را افزایش دهند، با این تفاوت که نوع آبدار آن برای افزایش عمر و بخشیدن طعم ترش به مواد غذایی در شکل مایع است.فاده می شود. تصویر زیر نشانگر اسید سیتریک آبدار است. که به شکل بلورهای بسیار کوچک می باشد.

این ماده در تولید طیف گسترده ای از مواد غذایی کاربرد دارد. یک کاربرد اسید سیتریک تنظیم کردن  PH  مواد غذایی است.، به نحوی که مانع از فعالیت قارچ و باکتری های مخرب شده و سلامت محصول را برای مدت طولانی تری حفظ خواهد نمود. حدود نیمی از اسید سیتریک تولید شده در دنیا جهت اضافه شدن به نوشیدنی ها مورد است.فاده قرار می گیرد تا هم طعم ترش به آنها بخشیده و هم مانع از فسادشان گردد. دیگر کاربرد اسید سیتریک را می توان حفظ رنگ مواد غذایی دانست، زیرا این ماده با اسیدی کردن محیط خود مانع از اکسیداسیون می شود و رنگ و کیفیت مواد غذایی را حفظ خواهد نمود. این کاربرد اسید سیتریک خود را در محصولاتی نظیر ژله، مربا و &#; نشان می دهد. هم چنین کاربرد دیگر اسید سیتریک در صنایع کیک و بیسکوئیت است. که باعث به عمل آمدن بهتر خمیر مایه خواهد شد. کاربرد اسید سیتریک به همین موارد محدود نمی شود و در صنعت کشاورزی به منظور بهبود رویش بذر در خاک های قلیایی، دور کردن آفات و مواد مضر از گیاهان هم مورد بهره برداری قرار می گیرد. به علت تاثیری که این ماده در بهبود سلامت پوست و شفافیت آن دارد، در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی هم شاهد است.فاده از این ترکیب هستیم. در جدول زیر به بخشی از کاربردهای این ماده اشاره کرده ایم و علت تولید انبوه آن را می توان در این جدول مشاهده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه