اسید فسفریک در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از با کیفیت ترین کافی شاپ های موجود در شهر قدس که توانایی رقابت با بهترین برند ها در تهران را دارد منو در restkaf.ir از فعالیت های این محموعه : ارسال بار گرم و سرد در شهر قدس به نقاط اطراف مثل اسپرسو و... سرو صبحانه و ارسال آن به تمامی نقاط شهر ق...

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..

بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .


می توان گفت روش متداول تولید اسید فسفریک در جهان روش تر است. که در آن ماده اولیه سنگ معدن بوده و تولید در حجم بالا و درجه خلوص پایین انجام می شود. در روش تر از واکنش اسید سولفوریک با سنگ فسفات است.خراج شده از معدن و خرد کردن آن (این سنگ به شکل فلوئور و آپاتیت است.) ، فسفریک اسید و گچ حاصل می شود.

روش های مختلفی برای طبقه بندی انواع اسید فسفریک وجود دارد که در اینجا نمونه ای از این طبقه بندی را با هم مرور می نماییم. می توان براساس درصد خلوص، فسفریک اسید را به سه دسته تقسیم نمود و برای هر کدام کاربردهای خاص خود را تعریف نمود:

در حالت عادی این ترکیب شیمیایی نسبتا پایدار است.. اما به دلیل خاصیت خورندگی آن، از تماس مستقیم آن با مواد فلزی مانند فولاد و آلومینیوم خودداری نماییم. همچنین از تماس مستقیم با مواد قلیایی قوی مانند سدیم هیدروکسید به دلیل واکنش پذیری بالا بهتر است. خودداری نماییم. تماس این اسید با اکسنده های قوی مانند پرکلریک اسید احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش می دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران