اسید فسفریک در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


اسید فسفریک در صنایع غذایی و دارویی یکی از ترکیبات مهم به شمار می‌رود. این اسید به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات مختلف است.فاده می‌شود که بر کیفیت نهایی محصول تاثیر دارد. به همین دلیل برای خرید اسید فسفریک بهتر است. از بازرگانی‌های معتبر که اسیدی مرغوب و با کیفیت با درصد خلوص واقعی را به شما عرضه می‌کنند، تماس بگیرید. بازرگانی کیمیا شیمی پایدار یکی از معتبرترین بازرگانی‌های

برای برطرف کردن زنگ آهن ایجاد شده روی ابزارهای آهنی یا فولاد و تبدیل این آهن به فسفات های محلول می توان از اسید فسفریک است.فاده کرد. این فسفات آهن به فسفات آهن سیاه شده تبدیل می شود و جالب است. بدانید که این محصول به عنوان یک عامل ضدخوردگی شناخته شده است.. با توجه به این خاصیت اغلب از آن درساخت انواع اسلحه است.فاده می شود و می توان گفت علت رنگ سیاه اکثر اسلحه ها روکش فسفات آنها است..

یکی از کاربردهای مهم اسید فسفریک است.فاده از آن در غذاهای خوراکی به منظور ایجاد طعم در غذا است.. با در نظر گرفتن این امر که فسفریک اسید را می توان به صورت انبوه و قیمت بسیار مناسب به صورت صنعتی تولید نمود ؛ جایگزین کردن آن با چاشنی های طبیعی خوراکی مانند



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار