اسید فسفریک در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.


پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

برای برطرف کردن زنگ آهن ایجاد شده روی ابزارهای آهنی یا فولاد و تبدیل این آهن به فسفات های محلول می توان از اسید فسفریک است.فاده کرد. این فسفات آهن به فسفات آهن سیاه شده تبدیل می شود و جالب است. بدانید که این محصول به عنوان یک عامل ضدخوردگی شناخته شده است.. با توجه به این خاصیت اغلب از آن درساخت انواع اسلحه است.فاده می شود و می توان گفت علت رنگ سیاه اکثر اسلحه ها روکش فسفات آنها است..

این محصول که گاه آن را بصورت فسفوریک اسید یا اسید فسفوریک نیز نگارش می کنند، با نام هایی نظیر اسید فسفریک، فسفریک اسید و ارتو فسفریک اسید نیز شناخته می شود. اسید فسفریک به دلیل ویژگی های خاصی که دارد و همچنین به علت وجود عنصر فسفر در ساختار خود، عمدتا برای تولید کودهای کشاورزی به منظور بهبود وضعیت خاک و افزایش کیفیت محصولات زراعی کاربرد دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان