اسیدسولفامیک در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


اسید سولفامیک در واکنش با کلر آب تشکیل mono-N-chlorosulfamate با فرمول HClNSO را می دهد که خواص ضد میکروبی بالایی دارد. این ماده به عنوان عامل تثبیت کننده کلر هنگام واکنش با هیپوکلریت HOCl  یا NaOCl به آسانی ارگانوکلرآمیدهای پایدار تبدیل می شود که در داروهای تقویت کننده ضد میکروبی، است.خر ها و بویلر ها بسیار موثر است..

در صنعت کاغذ است.فاده می شود. درواقع افزودن این ترکیب اسیدی باعث تثبیت کلر میشود و مانع تجزیه خمیر کاغذ در اثر گرمای حاصل از کلرزنی می شود. این ماده شیمیایی در سفید شدن کاغذ نقش موثری دارد در ضمن بدون افت است.حکام کاغذ، pH را نیز کاهش می دهد.

این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن