اسیدسولفامیک در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


این ماده در دماهای بالاتر از دمای اتاق ، این ماده هیدرولیز می شود و در مقایسه با محلول با درصد مشابهی از اسید هیدروکلریک میزان خورندگی کمتری دارد. سولفامیک اسید به عنوان یک اسید قوی  (pKa = .) شناخته میشود  و به طور کامل در یک محلول آبی تفکیک می شود. pH در نقطه هم ارزی با تفکیک آب تعیین می شود.

کیمیا تهران اسید محصول اسید سولفامیک را در گرید صنعتی ساخت کشور ایران و چین در کیسه های کیلوگرمی عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سولفامیک و ثبت سفارش با شماره داخلی بازرگانی تماس حاصل فرمایید، همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات می باشند.

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن