اسیدسولفامیک در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.

pH ترکیبات مختلف را بر اساس قابلیت انحلال در آب و به دنبال آن تولید هیدروژن مشخص می کنند. اسید سولفامیک به علت حلالیت بسیار زیاد در آب، یون های هیدروژن بسیاری تولید می کند که باعث کاهش pH و در واقع اسیدی شدن محلول می گردد. همچنین نحوه یونش اسید ها را به دو گروه تقسیم می کنند. اسید های قوی به طور کامل در آب یونیزه می شوند (pKa = ) در حالی که اسید های ضعیف کاملا به یون های تشکیل دهنده خود تبدیل نمی شوند و محلولی حاوی آب، یون و اسید را تشکیل می دهند.

اسید سولفامیک Sulfamic acid یک جامد کریستالی سفید رنگ و از انواع اسیدهای قوی می باشد. فرمول شیمیایی این ماده HNSO و عمده کاربرد آن برای رسوب زدایی است.. این ماده نوعی اسید قوی و بی خطر است. برای این منظور برای مصارف تمیزکاری و رسوب زدایی، سطوح فلزی و سرامیکی است.فاده می شود. این اسید قابل انحلال در آب، فرمامید و میزان حلالیت پایین در متانول، است.ون و اتر دارد. این ماده پایداری بالایی دارد ولی در دمای بالا به سرعت هیدرولیز می شود. پترو کیمیا به عنوان وارد کننده اسید سولفامیک آماده ارائه خدمات واردات مواد شیمیایی چینی به صورت پروفرمایی به مشتریان گرامی می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک