اسیدسولفامیک در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»


این محصول به صورت پروفرمایی با تضمین کیفیت کالا مطابق با آنالیز ارائه شده از کشور چین وارد شده و به فروش میرسد . شما میتوانید برای کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش و واردات مواد شیمیایی و فروش پروفرمایی مواد اولیه شیمیایی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده و تلفن های زیر با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمائید.

به علت ماهیت اسیدی این ماده ممکن است. باعث مشکلات زیادی در بدن انسان شود. در صورت بلع باید در کوتاهترین زمان ممکن به پزشک مراجعه شود. تماس این ماده با چشم سبب سوختگی و اسیب به چشم می شود. برای شست و شوی این ماده از روی پوست از آب فراوان و صابون است.فاده می شود. این ماده میتواند باعث خوردگی فلزات شود. است.فاده از عینک مخصوص و دستکش در هنگام کار با این ماده ضروری است.. لازم است. قبل از کار کردن با این ماده شیمیایی MSDS محصول که حاوی اطلاعات کاملی از جمله خواص فیزیکی و شیمیایی ،تولید ، ایمنی و خطرات میباشد به دقت مطالعه شده و نکات ایمنی رعایت شود.

سولفامیک اسید هنگام حریق گازهای سمی تولید کرده که در زمان انتشار CO، می توان از پودر خشک شیمیایی یا فوم است.فاده کرد. این ترکیب موجب تحریک پوست و چشم ها شده و در صورت تماس، چشم ها را باید حداقل دقیقه با آب زیاد شستشو داد. موقع شستن حتما پلک ها باز باشند. زمانی کار با مواد شیمیایی، از عینک ایمنی، لباس مناسب، ماسک و دستکش است.فاده شود. از بلع و است.نشاق این ماده پرهیز کنید زیرا باعث تهوع ،استفراغ، سوزش، سرفه، سرگیجه، سردرد، التهاب حنجره و تنگی نفس می شود. این اسید نسبت به تمیز کننده هایی مانند اسید کلریدریک خطر و سمیت بسیار پایین تری دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا