اسیدفسفرو در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


اسید فسفرو یک ترکیب مولکولی است. و بین اتم های سازنده آن پیوند کووالانسی از نوع دوقطبی دو قطبی برقرار می باشد. همچنین پیوند هیدروژنی نیز بین این مولکول ها شکل می گیرد. در این مولکول، دو اتم هیدروژن وجود دارد که به اتم اکسیژن متصل هستند و هیدروژن اسیدی محسوب می شوند. پس این ترکیب در محیط آبی به عنوان اسیدی دو پروتونی عمل خواهد کرد. در محیط های غیر آبی نیز می توان از اتم هیدروژن متصل به اتم فسفر هم خصلت اسیدی را دریافت نمود. بنابراین با اینکه سه اتم هیدروژن در ساختار این ماده شیمیایی وجود دارد، اما اسیدی ضعیف به حساب می آید. این اسید و اسید فسفریک، اسید های حاوی فسفر هستند که کاربردهای صنعتی زیادی مانند تولید کود های شیمیایی دارند اما از نظر ساختار مولکولی متفاوت می باشند.

فسفاتهای آلی ترکیباتی هستند که انرژی لازم برای بیشتر واکنشهایی که در سلولهای زنده اتفاق می‌افتند را مهیا می‌کنند؛ بنابراین خاکهای غنی با کودهای فسفاتی رشد گیاهان را بالا می‌برند. افزایش غلظت فسفات در سطح آبها همچنین رشد گیاهان آبزی را بالا می‌برد. اضافات کودهای شیمیایی می‌توانند باعث تحریک رشد گیاهان در آبهای دریاچه‌ها و آبهای جاری بشوند.

(شیمی من ) در آبان سال محوریت طراحی و برنامه نویسی وبسایت و نرم افزارهای تحت وب به صورت رسمی آغاز به کار کرد . شیمی من بر پایه طراحی سایت های آگهی و نیازمندی بنا کرده است. و سعی کرده است. بهترین و ساده ترین ابزارها را برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان تهیه و تولید نماید. .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران