اسیدفسفریک در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

به علاوه این ماده به عنوان منبع فسفر ماده اولیه تولید کودهای شیمیایی فسفاته است.. فسفر که از مهمترین عناصر مورد نیاز برای رشد گیاهان به شمار می رود از طریق کود های شیمیایی فسفر دار یا فسفاته تامین میشود. این ماده به نمک که در تهیه کود هایی از جمله سوپر فسفات (TSP) دی آمونیوم فسفات (DAP) و مونو آمونیوم دی هیدروژن فسفات (MAP)  کاربرد دارند تبدیل می شود.

اسید فسفریک را می توان به دو روش حرارتی و روش تر تولید نمود. روش حرارتی محصولی با درجه خلوص بالا تولید میکند و قیمت تمام شده آن نیز نسبت به روش تر بالاتر است.. فسفریک اسید تولید شده به روش تر را بیشتر برای تولید کودهای شیمیایی و خوراک دام و طیور به کار می برند و البته از طریق تصفیه این اسید می توان آن را برای گرید خوراکی مناسب نمود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران