اسیدفسفریک در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


صنعت فسفات از اواسط قرن نوزدهم میلادی و با ساخت کودهای فسفاته مطرح شد. همان طور که میدانید فسفر از اجزاء اصلی تشکیل دهنده ساختار موجودات زنده به شمار میرود و از قدیم است.فاده از است.خوان و ماهی به عنوان کودهای طبیعی رایج بوده است.. در قرن نوزدهم از طریق واکنش سولفوریک اسید با است.خوان یا منابع معدنی فسفات تلاش شد غلظت بیشتری از فسفر در دسترس قرار بگیرد.

پس از تحویل اسید فسفریک صنعتی از شرکت کیمیا تجارت تات، آنرا بر طبق اصول زیر انبار کنید. محل نگهداری آن، بایستی خشک و خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و مجاورت با مواد قابل اشتعال باشد. پیشنهاد می شود که تا قبل از مصرف محلول، آن را از بسته بندی شرکت تولیدی خارج نکنید و همچنین در بازه های زمانی معین بسته بندی ها را از نظر وجود نشتی به طور مرتب چک کنید.

فسفر یکی از عناصر ضروری برای رشد گیاه است. که این اسید یکی از بزرگترین منابع آن به شمار می رود. این کود در مقایسه با سایر کودهای فسفاته کنترل و است.فاده دشوارتری دارد، اما علاوه بر تامین فسفر، می تواند برای تنظیم pH خاک نیز به کار رود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک