اسیدفسفریک در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


از این اسید برای تولید گسترده و انبوه محصولات مرقبت های شخصی است.فاده می شود. که این محصولات شامل محصولات حمام، مراقبت های مو و رنگ ها، پاک کننده ها، لوازم آرایشی، محصولات پوستی و محصولات ناخن است..همچنین برای کنترل کردن PH این محصولات از اسید فسفریک است.فاده می کنند.

در حالت عادی این ترکیب شیمیایی نسبتا پایدار است.. اما به دلیل خاصیت خورندگی آن، از تماس مستقیم آن با مواد فلزی مانند فولاد و آلومینیوم خودداری نماییم. همچنین از تماس مستقیم با مواد قلیایی قوی مانند سدیم هیدروکسید به دلیل واکنش پذیری بالا بهتر است. خودداری نماییم. تماس این اسید با اکسنده های قوی مانند پرکلریک اسید احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش می دهد.

فروش اسید فسفریک صنعتی تولید چین در گالن های کیلوگرمی توسط شرکت بازرگانی کیمیا تجارت تات صورت می پذیرد. این محصول با میزان خلوص درصد به فروش می رسد. همواره شرکت کیمیا تجارت تات محصولات وارداتی با کیفیت را به متقاضیان عرضه می کند. از آنجایی که محصولات واردات از جمله اسید فسفریک تحت تاثیر قیمت ارز هستند، برای خرید اسید فسفریک صنعتی و نیز انواع مواد شیمیایی وارداتی با کارشناسان فروش شرکت



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک