اسیدفسفریک در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


اسید فسفریک صنعتی درصد (Phosphoric acid) ترکیبی غلیظ و فاقد رنگ و بو است. که علاوه بر غیرفراری، در دمای محیط غیرفعال نیز می باشد. ترکیب خالص آن به فرم جامد و بی رنگ است.. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این اسید سمی و اشتعال پذیر نیست. این اسید در صورت مواجهه با آلدهیدها، الکلها، کتونها، فنولها، است.رها و نیز سولفیدها تجزیه می شود و می تواند بخارات سمی را آزاد کند. همانطور که توضیحات این محصول آمده، در آزمایشگاه های شیمی آن را با خلوص درصد تولید می کنند. ایبد فسفریک دارای دو نوع صنعتی و خوراکی می باشد که آن را در گالن های مخصوص به مشتریان آنها عرضه می کنند. این اسید یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین مواد شیمیایی در سطح جهانی است.. بطوریکه در میان اسیدها در جایگاه دوم و پس از سولفوریک اسید قرار دارد.

صنعت فسفات از اواسط قرن نوزدهم میلادی و با ساخت کودهای فسفاته مطرح شد. همان طور که میدانید فسفر از اجزاء اصلی تشکیل دهنده ساختار موجودات زنده به شمار میرود و از قدیم است.فاده از است.خوان و ماهی به عنوان کودهای طبیعی رایج بوده است.. در قرن نوزدهم از طریق واکنش سولفوریک اسید با است.خوان یا منابع معدنی فسفات تلاش شد غلظت بیشتری از فسفر در دسترس قرار بگیرد.

 فرآیند مرطوب تا حد زیادی رایج‌ترین روش است. و اسید را می‌توان در تولید کود‌های فسفاته (DAP، MAP، SPA) است.فاده کرد. فسفریک صنعتی در این روش از واکنش سنگ فسفات یا اسید سولفوریک به دست می‌آید. اسید فسفریک فرآیند حرارتی خلوص بسیار بالاتری دارد و در ساخت دارو‌ها، شوینده‌ها، محصولات غذایی و سایر محصولات غیر کودی است.فاده می‌شود. در آخرین روش، با است.فاده از کوره دوار، به دلیل اثرات کمتر زیست محیطی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه بالقوه، یک روش بهتر نسبت به سایر روش‌هاست.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس