اکسید منگنز در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..


فولاد حاوی ۸ تا ۵ درصد منگنز دارای مقاومت کششی بالا تا ۸ مگاپاسکال است.. فولاد با ٪ منگنز، در سال ۸۸ توسط رابرت هادفیلد کشف شد و هنوز هم به عنوان فولاد هادفیلد (منجمد) شناخته می شود. برای کلاه ایمنی فولادی ارتش انگلیس و بعداً توسط ارتش ایالات متحده مورد است.فاده قرار گرفت.

برزین گستر فعالیت خود را با هدف تولید مواد اولیه و تامین نیازهای صنعت آغاز نمود. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و سابقه موثر در صنعت توانسته بخشی از نیازهای اولیه صنایع را مرتفع کند و همواره با ارائه محصولاتی با کیفیت و مهندسی شده رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.. خط مشي اصلي كيفيت مديريت اين شركت بر پايه بهبود مستمر است.وار بوده و از اين طريق افزايش رضايت مشتريان دنبال مي شود.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران