اکسید منگنز در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


اثرات منگنز، عمدتا در دستگاه تنفسی و مغز رخ می دهد. علائم مسمومیت با منگنز توهم، فراموشی و آسیب عصبی است.. منگنز همچنین می تواند باعث پارکینسون، آمبولی ریه و برونشیت شود. وقتی مردان برای مدت طولانی تری در معرض منگنز، قرار بگیرند، ممکن است. ناتوان شوند.

منگنز، فلزی نقره‌ای رنگ و مشابه آهن بوده و سخت و شکننده می‌باشد. این فلز به سختی به نقطه جوش می‌رسد اما به راحتی اکسید می‌شود. منگنز و یون‌های اصلی آن، پارامغناطیس هستند. همچنین مانند آهن در هوا به کندی کدر می‌شود و زنگ تولید می‌نماید.

مقادیر کم منگنز با تشکیل سولفید و از طریق ذوب زیاد و جلوگیری از تشکیل سولفید آهن مایع در مرز دانه ها، کارایی فولاد را در دمای بالا بهبود می بخشد. اگر محتوای منگنز به درصد برسد، ذوب شدن فولاد به یک ویژگی غالب تبدیل می شود. این تردی در غلظت های بالاتر منگنز، کاهش می یابد و در ۸٪ به سطح قابل قبولی می رسد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک