اکسید منگنز در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


از نظر تاریخی، منگنز به دلیل وجود پیرولوزیت و سایر مواد معدنی سیاه از منطقه مگنزیا در یونان نامگذاری شده است.، که همچنین نام خود را به منیزیم و مگنتیت سنگ آهن داده است.. در اواسط قرن هجدهم، کارل ویلهلم شیل شیمیدان آلمانی سوئدی از پیرولوزیت برای تولید کلر است.فاده کرده است..

بدن ما کم و بیش نزدیک میلی‌گرم منگنز، به گونه بزرگ در است.خوان‌ها، ذخیره دارد. منگنز در پایه‌ریزی بافت همبند چربی و کلسترول، است.خوان، عوامل لختگی خون و پروتئین نقش دارد. این ماده همچنین برای عملکرد طبیعی مغز لازم ‌است. منگنز جزئی از ترکیب منگنز سوپراکسید دیسموتاز (MnSOD) است.. این ترکیب یک آنتی اکسیدانت است. که بدن را از رادیکال‌های آزاد نگهداری می‌کند. لگفتنی است. به دست آوردن مقدار کافی منگنز از رژیم غذایی، کار آسانی است..

در صنایع کود سازی عمدتا از اکسید منگنز است.فاده میگردد که با توجه به کمبود این ماده از دی اکسید آن است.فاده مینمایند. از جمله صنایع دیگر شیشه سازی ، کبریت سازی و رنگ سازی و همچنین ساخت آجرهای رنگی و صنایع باتری سازی است.فاده میگردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه