اکسید کبالت در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


مجموعه نانوذرات اکسید کبالت (CoO) از ذراتی با قطرهای حدود نانومتر تشکیل شده است. و در چندین صنعت کاربرد دارد. نانوذرات اکسید کبالت (CoO) به دلیل نسبت سطح به حجم بالا، هزینه کم، پایداری شیمیایی و فیزیکی عالی به عنوان کاندیدای غیرمجاز برای تخریب فوتوکاتالیستی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

بیشتر به عنوان رنگدانه در صنعت سرامیک و شیشه برای رساندن رنگ سیاه یا آبی به محصول نهایی است.فاده می شود. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی CoO با وزن مولکولی .۸ g/cm و چگالی . g/cm است.. این پودر به رنگ سیاه است. و ماهیت نامحلول در آب را نشان می دهد.

برزین گستر فعالیت خود را با هدف تولید مواد اولیه و تامین نیازهای صنعت آغاز نمود. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و سابقه موثر در صنعت توانسته بخشی از نیازهای اولیه صنایع را مرتفع کند و همواره با ارائه محصولاتی با کیفیت و مهندسی شده رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.. خط مشي اصلي كيفيت مديريت اين شركت بر پايه بهبود مستمر است.وار بوده و از اين طريق افزايش رضايت مشتريان دنبال مي شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران