اکسید کبالت در ملارد ( فروش, تولید و ساخت )

Oxide carbonate-1
Oxide carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..


اکسید کبالت یک جامد سیاه رنگ با خاصیت ضد فرومغناطیسی است. که با افزودن سولفید و یا اکسیدهای پودری دیگر می تواند در هنگام ساخت شیشه تغییر رنگ پیدا کند. البته از این ترکیب در سرامیک عمدتا برای لعاب و شستشو است.فاده می شود که می توان آن را از طریق قلم مو، برگردان و یا سایر تکنیک های تزئین سطح است.فاده کرد. همچنین می توان این ماده را به خاک رس چینی و یا سنگی نیز اضافه کرد. البته از آنجایی که اکسید کبالت به اندازه کربنات کبالت پودری نیست بیشتر احتمال دارد رنگدانه های آبی را به صورت لکه های آبی ایجاد کند کیفیتی که هنرمندان و صنعتگران معتقدند می تواند بسیار زیبا باشد.

فرمول شیمیایی کبالت سولفات CoSO₄H₂O است.. سولفات کبالت یک نمک بی بو، صورتی مایل به رز، سمی، کریستالی و فلزی است.. در صنایع الکتروشیمیایی، به عنوان خشک کن در رنگ و جوهر، در باتری های ذخیره سازی و همچنین در ساخت سایر محصولات تجاری و مصرفی است.فاده می شود.

اکسید کبالت به عنوان یک اکسید پایدار و یک رنگ رایج در سفال است. که به صورت پودری و به رنگ مایل به سیاه دیده می شود. این ترکیب بسیار قوی است. و در مقادیر بسیار کم آبی روشن یا غلیظ تولید می کند. البته هنگامی که این ماده با منیزیم در غلظت های مناسب مخلوط شود، می تواند رنگ بنفش ملایمی را ایجاد کند. این ترکیب به طور گسترده ای در صنعت سرامیک به عنوان افزودنی برای تهیه انواع لعاب ها و لعاب های آبی رنگ و همچنین در صنعت تولید شیمیایی برای تولید نمک کبالت (II) است.فاده می شود. اکسید کبالت در آب نامحلول است. و می تواند با اسیدهای معدنی واکنش نشان دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ملارد