ایزوپروپیل الکل در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.


با وجود این که این دو ماده شیمیایی از نظر ضدعفونی کردن و از بین بردن باکتری ها بسیار شبیه به هم عمل می کنند، اما در صورتی که در معرض پوست انسان قرار گیرند، واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند‌. در واقع اتانول برای پوست انسان می تواند مشکلاتی نظیر خشکی پوست ایجاد کند و نباید به تنهایی جهت ضدعفونی کردن دست است.فاده شود. در صورتی که ایزوپروپیل الکل بر روی بافت های پوست انسان تاثیر نمی گذارد و می تواند ماده ضدعفونی کننده مناسبی برای پوست انسان باشد.

ایزوپروپیل الکل یک آزئوتروپ با آب تشکیل می دهد، که نقطه جوش . درجه سانتیگراد  معادل . درجه فارنهایت و ترکیب . درصد وزنی ایزوپروپیل الکل % را ایجاد می کند. مخلوط های آب و ایزوپروپیل الکل دارای نقاط ذوب افسرده هستند. طعم آن کمی تلخ است.، و نوشیدن آن بی خطر نیست. ایزوپروپیل الکل با کاهش دما به طور فزاینده ای لزج می شود و در - درجه سانتیگراد معادل - درجه فارنهایت، منجمد می شود.

به طور کلی، این واکنش در فاز گاز درون یک راکتور بستر ثابت با کاتالیزور فسفریک اسید انجام می شود. در صورت انجام واکنش در فاز مایع، می توانیم به جای کاتالیزور فسفریک اسید از کاتالیزور تنگستن است.فاده کنیم. در ادامه توصیه می کنیم



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن