ایزوپروپیل الکل در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


بخار الکل ایزوپروپیل نسبت به هوا متراکم تر و قابل اشتعال است. و دامنه اشتعال آن بین تا / درصد در هوا است.. باید آن را از گرما و شعله آزاد دور نگه داشت. گزارش شده است. که تقطیر الکل ایزوپروپیل بر روی منیزیم باعث تشکیل پراکسیدها می شود که ممکن است. پس از غلظت منفجر شود. از مضرات ایزوپروپیل الکل این است. که این ماده تحریک کننده پوست است.، بنابراین است.فاده از دستکش محافظ توصیه می شود. از عوارض خوردن ایزوپروپیل الکل، مسمومیت و مشکلات تنفسی است..

در طی سال­ های ۵-، فروش ایزوپروپانول در حدود ٫ % رشد کرده است.. این امر به علت افزایش تقاضا آن در زمینه حلال می باشد. ایزوپروپانول در ضدعفونی­ کننده­ ها به عنوان ضدعفونی کننده دست، پاک کننده سطحی و پاک کننده ابزارهای بالینی است.فاده می شود. لذا در حال حاضر تقاضای ایزوپروپانول به دلیل رشد اقتصادی و افزایش آگاهی بهداشتی در کشورهای در حال توسعه و همچنین شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است.. پیش بینی می شود این روند رو به رشد همچنان تا سال ۵ ادامه داشته باشد.

برخی از باکتری ها در شرایط نامساعد خارجی به سلول های اسپور تبدیل می شوند. نتیجه کاهش فعالیت متابولیکی، مقاومت بالاتر و مصونیت از ضد عفونی کننده های مبتنی بر الکل است.. اسپورها در حالت خوابیده قرار دارند و هنگامی که شرایط دوباره مساعد شد، میکروب به حالت رویشی تبدیل شده و به طور فعال رشد می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران