ایزوپروپیل الکل در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


مانند اکثر الکل ها، الکل ایزوپروپیل با فلزات فعال مانند پتاسیم واکنش داده و آلکوکسیدهایی را تشکیل می دهد که می توان آن ها را ایزوپروپوکسید نامید. از واکنش با آلومینیوم (که به وسیله اثری از جیوه شروع شده است.) برای تهیه کاتالیزور ایزوپروپاکسید آلومینیوم است.فاده می شود.

ایزوپروپیل الکل در آب، اتانول، اتر و کلروفرم قابل اختلاط است.. این ماده اتیل سلولز، پلی وینیل بوتیرال، بسیاری از روغن ها، آلکالوئیدها، لثه ها و رزین های طبیعی را حل می کند. برخلاف اتانول یا متانول، ایزوپروپیل الکل با محلول های نمکی قابل اختلاط نیست و می توان با افزودن نمکی مانند کلرید سدیم، آن را از محلول های آبی جدا کرد. این فرآیند به طور عامیانه نمک زدایی نامیده می شود و باعث جدا شدن ایزوپروپیل الکل غلیظ به لایه ای مجزا می شود.

با وجود این که این دو ماده شیمیایی از نظر ضدعفونی کردن و از بین بردن باکتری ها بسیار شبیه به هم عمل می کنند، اما در صورتی که در معرض پوست انسان قرار گیرند، واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند‌. در واقع اتانول برای پوست انسان می تواند مشکلاتی نظیر خشکی پوست ایجاد کند و نباید به تنهایی جهت ضدعفونی کردن دست است.فاده شود. در صورتی که ایزوپروپیل الکل بر روی بافت های پوست انسان تاثیر نمی گذارد و می تواند ماده ضدعفونی کننده مناسبی برای پوست انسان باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک