ایزوپروپیل الکل در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


مانند اکثر الکل ها، الکل ایزوپروپیل با فلزات فعال مانند پتاسیم واکنش داده و آلکوکسیدهایی را تشکیل می دهد که می توان آن ها را ایزوپروپوکسید نامید. از واکنش با آلومینیوم (که به وسیله اثری از جیوه شروع شده است.) برای تهیه کاتالیزور ایزوپروپاکسید آلومینیوم است.فاده می شود.

بخار الکل ایزوپروپیل نسبت به هوا متراکم تر و قابل اشتعال است. و دامنه اشتعال آن بین تا / درصد در هوا است.. باید آن را از گرما و شعله آزاد دور نگه داشت. گزارش شده است. که تقطیر الکل ایزوپروپیل بر روی منیزیم باعث تشکیل پراکسیدها می شود که ممکن است. پس از غلظت منفجر شود. از مضرات ایزوپروپیل الکل این است. که این ماده تحریک کننده پوست است.، بنابراین است.فاده از دستکش محافظ توصیه می شود. از عوارض خوردن ایزوپروپیل الکل، مسمومیت و مشکلات تنفسی است..

ایزوپروپیل الکل طیف وسیعی از ترکیبات غیر قطبی را حل می کند. این ماده همچنین به سرعت تبخیر می شود، در مقایسه با اتانول تقریباً ردپای روغن باقی می گذارد و در مقایسه با حلال های جایگزین نسبتاً غیر سمی است.. بنابراین، به طور گسترده ای به عنوان یک حلال و به عنوان یک مایع تمیز کننده، به ویژه برای حل روغن ها است.فاده می شود. این ماده به همراه اتانول، ان-بوتانول و متانول در گروه حلال های الکل قرار دارد که حدود / میلیون تن از آن ها در سال در سراسر جهان مورد است.فاده قرارگرفته است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار