ایزوپروپیل الکل در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


ایزوپروپیل الکل، به ویژه در محلول های بین تا درصد الکل با تا درصد آب خالص، به سرعت ضد میکروب در برابر باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها است.. به طور قابل توجهی، غلظت های بالاتر الکل باعث ایجاد خواص ضد باکتری، ویروس کش یا قارچ کش مطلوب تری نمی شوند.

اتانول به منظور ماده ضد عفونی کننده با درصد تا درصد مورد است.فاده قرار می گیرد. این دو الکل برای است.فاده به عنوان ضد عفونی کننده سطوح کاربرد مشابهی دارند اما برای ضد عفونی کردن پوست عملکرد یکسانی ندارند. این دو الکل با تغییر پروتئین و حل کردن چربی ها میکرو ارگانیسم ها را از بین می برد. اما تفاوت آنها در میزان آسیبی است. که به بافت های زنده پوست وارد کنند و ایزو پروپانول آسیب کمتری به پوست وارد کرده و سمیت کمتری دارد. به همین دلیل ایزو پروپانول درصد برای ضد عفونی کردن پوست مناسب تر است..

شرکت نگین تجارت پیام، از جمله مراکز توزیع کننده مواد شیمیایی درجه یک می باشد. اگر قصد خرید ایزوپروپیل الکل درصد و یا خرید ایزوپروپیل الکل درصد را دارید، می توانید با مسئولین فروش شرکت نگین تجارت پیام در ارتباط باشید و خرید خود را نهایی کنید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک