ایزوپروپیل الکل در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


لازم دیدم برای مشتریان محترم سیگما شیمی و هم وطنان خاطره ای رو بازگو کنم.یکی دو سال پیش دربدر به دنبال ایزوپروپیل الکل بودم چون در شهر خودم پیدا نمیشد(یا به من نمیفروختند) سری به سایتهای اینترنتی تهران زدم و از سایتی خریدم و الحق و والانصاف الکل خالص و درجه یکی بود. به برچسب بطری اصلاً توجه نکردم.بار دیگر اون سایت موجودی نداشت و از سایت دیگری الکل خریدم و این هم الکل خالص و نابی بود و باز توجهی به برچسب بطری نکردم.اتفاقی روزی به سایت سیگما شیمی برخوردم و نشان&#;سیگما شیمی&#;چقدر به نظرم آشنا آمد.- بطری قدیمی رو از انبار درآوردم و برچسب بطری رو دیدم.تمامش الکل ایزوپروپیل از سیگما شیمی بود.ناقلاها الکل سیگما شیمی رو به نام خودشان با قیمت بالاتر به من فروختند.ولی حداقل کار خوبی کردند و برچسب سیگما شیمی رو نکنده بودند.

ایزوپروپیل الکل طیف وسیعی از ترکیبات غیر قطبی را حل می کند. این ماده همچنین به سرعت تبخیر می شود، در مقایسه با اتانول تقریباً ردپای روغن باقی می گذارد و در مقایسه با حلال های جایگزین نسبتاً غیر سمی است.. بنابراین، به طور گسترده ای به عنوان یک حلال و به عنوان یک مایع تمیز کننده، به ویژه برای حل روغن ها است.فاده می شود. این ماده به همراه اتانول، ان-بوتانول و متانول در گروه حلال های الکل قرار دارد که حدود / میلیون تن از آن ها در سال در سراسر جهان مورد است.فاده قرارگرفته است..

ایزوپروپیل الکل اولیه با ترکیب آب و پروپن در یک واکنش هیدراتاسیون یا با هیدروژناسیون است.ون تولید شد. دو راه برای فرآیند هیدراتاسیون وجود دارد و هر دو فرآیند نیاز به جدا شدن ایزوپروپیل الکل از آب و سایر محصولات فرعی با تقطیر دارند. ایزوپروپیل الکل و آب یک آزوتروپ تشکیل می دهند و توسط تقطیر ساده به .% ایزوپروپیل الکل  و /% آب تبدیل می شود. ایزوپروپیل الکل خالص یا بی آب، با تقطیر آزوتروپیک و ایزوپروپیل الکل مرطوب با است.فاده از دی اسیوپروپیل اتر یا سیکلوهگزان به عنوان عوامل آزئوتروپ ساخته می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری