ایزوپروپیل الکل در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


ایزوپروپانول به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و الکل مالشی مورد است.فاده می گیرد. الکل ازوپروپیل به هیج وجه مصرف خوراکی ندارد. قرار گرفتن در عرض این ماده باعث آسیب‌های عصبی، کبد، کلیه، عروق قلبی و مغزی می‌شود. بعضی از افراد از این الکل برای مست کردن است.فاده می کنند که منجر به مسمومیت شدید می شود. علایم مسمومیت با ایزوپروپانول شامل درد معده، سرگیجه، مشکل تنفسی و کند شدن تنفس، افت فشار خون، افزایش ضربان قلب، کاهش دمای بدن، تهوع و است.فراغ، لکنت، سوزش و درد در گلو و در موارد شدیدتر کما می باشد. مصرف خوراکی این ماده موجب مسمومیت حاد می شود و لازم است. بلافاصله با فوریت های پزشکی تماس گرفته شود .

سلام من برای مصارف ضدعفونی دست و سطوح خونه خریدم و تخصصی تو مواد شیمیایی ندارم ولی متوجه شدم ایزوپروپیل هم صنعتی دارن هم طبی، تو اینترنت خوندم تفاوتشون تو درصدشونه که صنعتیا درصدن و طبیا تا درصد. میخواستم بدونم درسته؟ با رقیق کردنش کاربرد ضدعفونی داره؟

اتانول نوعی الکل است. که عمده ترین کاربرد ان در تهیه نوشیدنی های الکلی می باشد. ماده ای فرار و آتش گیر است. و به دلیل خواصی مانند نقطه انجماد پایین در صنعت در تهیه ضد یخ نیز کاربرد دارد. به عنوان حلال در صنایع عطر و رنگ سازی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس