ایزوپروپیل الکل در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


وجود آب عامل مهمی در تخریب یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های بیماری زا با ایزوپروپیل الکل است.. آب به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقشی اساسی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول رویشی دارد. محلول های ٪ IPA با نفوذ بیشتری به دیواره سلول که در کل سلول نفوذ می کند، تمام پروتئین ها را منعقد می کند و بنابراین میکروارگانیسم از بین می رود. مقدار آب اضافی تبخیر را کند می کند، بنابراین زمان تماس سطح را افزایش می دهد و اثربخشی را افزایش می دهد. غلظت ایزوپروپیل الکل بیش از ٪ فوراً پروتئین ها را منعقد می کند. در نتیجه، یک لایه محافظ ایجاد می شود که از پروتئین های دیگر در برابر لخته شدن بیشتر محافظت می کند. محلول ها> ٪ IPA باکتری ها را از بین می برد، اما گاهی اوقات برای ضد عفونی کردن به مدت تماس بیشتری احتیاج دارند و شرایطی به وجود می آید که این میکرواوگانیسم ها بدون اینکه از بین بروند، در حالت خاموش قرار بگیرند. در این تجزیه و تحلیل، یک محلول ٪ ایزوپروپیل الکل در کمتر از ثانیه باعث از بین رفتن میکرواورگانیسم ها می شود، با این حال محلول ٪ با زمان تماس بیش از دو ساعت بی اثر است.. برخی از مواد ضد عفونی کننده اسپورها را که به عنوان مواد ضدعفونی کننده شیمیایی طبقه بندی می شوند، از بین می برند.

کسانی که این ماده را تهیه میکنند باید بدانند ایزوپروپانول یک ماده ضد باکتری قوی است. به همین علت به عنوان ضد باکتری، ضد عفونی کننده و تمیز کننده زخم های جزئی است.فاده می‌شود اثر این ترکیب بر روی ویروس ها به اندازه باکتری ها نیست اما بازهم می تواند موثر باشد، در تهیه محلول های ضدعفونی کننده دست معمولا ترکیبی از این ماده و اتانول را به کار می برند، تا نهایت اثرگذاری و میکروب کشی حاصل گردد.

ساختار ایزوپروپیل الکل به گونه‌ ای است. که بدن انسان توانایی متابولیزه کردن آن را ندارد. به همین علت حتی در صورت نوشیدن مقدار اندکی از ایزوپروپیل الکل، خطر مرگ فرد را تهدید می کند. افرادی که پس از نوشیدن ایزوپروپیل الکل زنده می مانند، بینایی خود را به صورت کامل از دست می ‌دهند و دچار کوری دائم می شوند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه