بی کربنات سدیم در بازار لاله زار ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




جوش شیرین یا بی کربنات سدیم به ‌طور گسترده ای در پخت و پز مورد است.فاده قرار می‌ گیرد . به این دلیل که خاصیت خمیر مایه ای دارد . خاصیت خمیر مایه به این معنی می باشد که با تولید دی اکسید کربن باعث بالا رفتن و در واقع پف کردن خمیر می شود .

محیط نگهداری بسته‌ها و کیسه‌های مخصوص سدیم بی کربنات باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. تولید و تجمع گرد و غبار را برای این ماده به حداقل برسانید. سعی کنید این ترکیب با چشم‌ها و پوست شما تماس نداشته باشد و اگر روی لباس شما تجمع یافت، سریعاً لباس خود را تعویض کنید و بشویید.

جوش شیرین موجود در فروشگاه های مواد غذایی بی کربنات سدیم خالص و دارای درجه غذایی است.. نانوایان مقدار کمی جوش شیرین را به مخلوط آرد، شکر، تخم مرغ، کره و سایر مواد موجود در کیک ها، کلوچه ها و سایر محصولات پخته شده اضافه می کنند. از جوش شیرین همراه با مایه ترشی که اسیدی است.، است.فاده می شود و محصول سبک تری با طعم اسیدی کمتری تولید می شود. بسیاری از بوهای بد ناشی از اسیدها هستند و جوش شیرین هنگام واکنش با آن ها، این بوها را خنثی می کند. گازی که در طی واکنش اسید و باز بین جوش شیرین و اسیدی مانند خامه تارتار، آب لیمو یا اسید لاکتیک در دوغ آزاد می شود، باعث بالا رفتن کالاهای پخته می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار