بی کربنات سدیم در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


قبل از خرید توجه داشته باشید برای اینکه بتوان در یک زمین کشاورزی ، محصولات مختلف را به بهترین شکل بهره برداری کنید ، باید زمین از نظر PH در بهترین حالت خود قرار داشته باشد و گیاهان غیر ضروری و قارچ ها در خاک رشد نکنند . برای این موضوع می‌ توان از سدیم بی کربنات برای زمین های کشاورزی است.فاده کرد . سدیم بی کربنات ، شرایط مناسب و سالم برای رشد گیاهان را فراهم می ‌کند و از رویش گیاهان اضافه جلوگیری می کند .

جوش شیرین یا بی کربنات سدیم یکی از نمک های سدیم در ترکیب با اسید کربنیک است. که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده است..بی‌کربنات سدیم درحالت جامد، به شکل گرانول یا پودرهای كریستالی، با رنگ سفید، بی‌بو، دارای خاصیت بازی است. و كمی قابل حل است. و به مقدار كمی در اتانول حل می‌شود. بی‌کربنات جاذب رطوبت و بوگیر است.. در تعریفی دیگر باید بگوییم جوش شیرین یا بی‌کربنات سدیم یکی از نمک‌های سدیم در ترکیب با کربنیک اسید است. که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده است.. بی کربنات سدیم در ساختار خود دارای یک گروه آنیونی –HCO و یک عامل کاتیونی +Na است.. بی کربنات سدیم در طبیعت به فرم کانی ناکولیت (nahcolite) یافت می شود. مصریان باستان شکل طبیعی نمک قلیایی ترکیبی شامل سدیم کربنات دکا هیدرات و سدیم بی کربنات را است.فاده می کردند. این نمک قلیایی را به عنوان صابون شستشو بکار می بردند. در سال شیمیدان فرانسوی نیکلاس لبانس بی کربنات سدیم را به شکل امروزی تهیه نمود. جان دوییت و آستین چرچ اولین کارخانه سودای آشپزی را از بی کربنات سدیم و دی اکسید کربن احداث کرده اند.

می ‌توان گفت که بیشترین کاربرد جوش شیرین در فرآوری و تهیه انواع بکینگ پودر است. . همچنین از آنجایی که بی کربنات سدیم  یک ماده قلیایی است. ، برای خنثی کردن مواد اسیدی مورد است.فاده قرار می گیرد . به علاوه می توان برای غذاهایی که به علت اسیدی بودن طعم تلخی دارند ، از سدیم بی کربنات است.فاده کرد و طعم نهایی غذا را بهبود بخشید .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک