تری اکسید آرسنیک در شهر جدید اندیشه ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


این ترکیب با سوزاندن آرسنوپیریت معدنی وFeAsS در هوا از ۵ تا درجه سانتی گراد بدست می آید. همچنین در هنگام است.خراج این فلزات از سنگ معدن آنها که حاوی آرسنیک هستند، آرسنیک تری اکساید به عنوان یک محصول فرعی به دست می آید.درحالت اول سپس بخارات متراکم و جمع آوری می شوند. برای تهیه ارسنیک تری اکسید با درجه خلوص بالا تر می توان با تجدید مجدد تری اکسید خام یا با شستشوی با فشار بالا و تبلور مجدد به دست آورد. تری اکسید آرسنیک همچنین ممکن است. با هیدرولیز تری کلرید آرسنیک، -تریبرومید یا –ترفلوئورید تهیه شود.

شرکت توسعه و تجارت پیشرو اندیش درستکار از سال در زمینه تولید و پخش انواع مواد اولیه شیشه گری فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در زمینه تأمین مواد خام و اولیه جهت کارخانجات شیشه گری مشغول بوده و فعالیت‌های این شرکت با کارخانجاتی همچون بلور کاوه، بلور و شیشه اصفهان، نوری تازه، نفیس شیشه، گمین، کریستال ایران، خاور بلور، شیشه گاز، شیشه مینا، شیشه ایران، شیشه همدان و… می‌باشد. همچنین نمایندگی و پخش محصولات شرکت‌های کاوه و آذر سهند و اردکان در زمینه شیشه‌های جام، رفلکس، آیینه و رنگی می‌باشد.

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه