تری اکسید آرسنیک در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با این حال، بیشتر اکسید آرسنیک، به عنوان یک فرآورده فرعی از فرآوری سنگ معدن به دست می آید. به عنوان مثال، آرسنوپیریت، ناخالصی رایج در سنگ معدن های حاوی طلا و مس، در هنگام گرم کردن هوا، تری اکسید آرسنیک، را آزاد می کند. پردازش چنین مواد معدنی منجر به موارد متعدد مسمومیت شده است..

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..

این محصول مانند سایر مواد شیمیایی دیگر می‌تواند حاوی ناخالصی‌هایی شامل باریم سولفات، کلسیم سولفات، آرسنیک سولفید و مواد غیر فرار باشد. این ناخالصی‌ها می‌توانند اثرات نامطلوبی بر روی نتایج به دست آمده داشته باشند و لازم است. تا در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت از نظر میزان خلوص آرسنیک تری اکسید مورد سنجش قرار بگیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان