دی آمونیوم فسفات در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


فسفر و نیتروژن از جمله مواد بسیار مهم برای رشد گیاهان هستند، کود DAP منبعی بسیار عالی از این دو ماده است.. معمولا برای تولید کود دی آمونیوم فسفات از مقادیر مشخصی سنگ فسفات و گوگرد در محلول آمونیاک است.فاده می شود. میزان حلالیت بالای این ماده در آب و عدم تمایل به تشکیل توده همراه آب سبب افزایش بهره وری این کود و بهبود اثر بخشی برای گیاه بعد از ورود به خاک گردیده است.. این کود خاصیت قلیایی داشته و می توان از آن برای تنظیم PH خاک نیز است.فاده کرد.

کود دی آمونیوم فسفات مایع (dap fertilizer)، منبع عالی پتاسیم (P) و نیتروژن (N) برای تغذیه گیاه است.. این ترکیب، بسیار محلول است. و بنابراین به سرعت در خاک حل می‌شود تا فسفات و آمونیوم برای تغذیه گیاهان، آزاد شود. خاصیت قابل توجهDAP ، PH قلیایی آن است. که در اطراف گرانول‌های جامد، ایجاد می‌شود.

در این روش، یک سیستم شستشو به عنوان یک راکتور اولیه است.فاده می شود، در نتیجه ظرفیت بارگیری تولید کل مجموعه دستگاه ها را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اسید فسفریک و آمونیاک به سرعت واکنش می دهند و زمان واکنش کوتاه است.، بنابراین فسفات های محلول در سیترات کمتر تولید می شود و محتوای فسفر محلول در آب در یک محصول زیاد است.. تمام گرمای واکنش وارد فرآیند کار دانه بندی می شود تا به اندازه کافی از گرمای واکنش برای تبخیر آب است.فاده شود، بنابراین مصرف انرژی سیستم کم است. و است.فاده از گرمای واکنش بهتر است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار