دی آمونیوم فسفات در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


از DAP می‌توان به عنوان یک ماده ضد حریق است.فاده کرد. این ماده، دمای احتراق مواد را کاهش می‌دهد. این خاصیت به ویژه در اطفای حریق و کنترل آتش سوزی از اهمیت زیادی برخوردار است.. به همین دلیل است. که از این ترکیب به عنوان اصلی‌ترین جز برخی از محصولات اطفای حریق در آتش نشانی یاد می‌شود.

یک روش ساخت دی آمونیوم فسفات که شامل مراحل زیر است.: () افزودن اسید فسفریک که - درصد وزنی مواد اولیه اسید فسفریک واکنش را تشکیل می دهد و آمونیاک که تا درصد وزنی آمونیاک ماده خام واکنش را تشکیل می دهد به یک راکتور لوله ای برای انجام خنثی سازی.

نوع کودی این ماده در فصل های پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد.کودی مناسب برای غلات زمستانی به حساب می آید و به دلیل دو عنصر ضروری نیتروژن و فسفر می تواند نقش مهمی در رشد و باروری گیاهان داشته باشد و است.فاده از آن برای اغلب خاک ها مناسب می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه