سدیم متابی سولفیت در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

امامزاده اسماعیل (ع) یکی از امامزاده موجود در لواسان است. که در روستای برگ جهان قرار دارد. بنای کنونی بقعه دارای پلان مربعی‌شكل و گنبدی مخروطی است. كه حدود ۵ متر مربع مساحت دارد و در سال‌های اخير بازسازی شده است.. این بنا در فصل بهار و تابستان میزبان زائران بسياری است. که برای گردش به این منطقه می‌روند.


همچنین قابل ذکر است. هر چند که این ماده غیر اشتعال زا می باشد، اما در دمای درجه سانتی گراد شروع به تجزیه و آزاد کردن گاز های سمی و اکسیدهای خطرناکی از سدیم و گوگرد می کند. در صورت ترکیب شدن این گازهای سمی با آب و وارد شدن به محیط زیست بسیار خطرناک می باشد. ضمنا این ترکیب را به دور از فلزات باید نگهداری نمود زیرا محلول آن دارای ویژگی خورندگی می باشد.

متابی سولفیت سدیم یک ترکیب غیر آلی بوده و این ترکیب به عنوان یک ضدعفونی ‌کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده مصرف می‌ شود. اگر محفظه‌ای که محلول در آن قرار دارد عایق بندی نشده باشد با رطوبت هوا ترکیب شده و سپس اکسید می شود. در محفظه بسته مقدار آب جذب شده توسط محصول به میزان نفوذ آب، درجه حرارت و رطوبت بستگی دارد. در شرایط نگهداری غلط، می تواند سبب تشکیل دانه ‌های سخت در محصول شود. سدیم متا بی سولفیت در آب حل شده و بی سولفیت را تشکیل می دهد و به صورت کلی در محلول های آبی به شکل سدیم بی سولفیت می باشد. واکنش سدیم متا بی سولفیت با آب در زیر نشان داده شده است.:

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان