سدیم متابی سولفیت در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

با توجه به قدرت جذب بسیار بالای رطوبت هوا توسط این ترکیبات، لازم است. در بسته بندی های بسیار مقاوم و کاملا عایق نگهداری و عرضه شوند. علاوه براین، درجه خلوص این مواد ارتباط مستقیم با کیفیت آنها داشته که متناسب با نوع کاربرد لازم است. بهترین گزینه ها را انتخاب و خریداری نمایید. کارشناسان فروش گروه صنعتی هفت به منظور انتخاب بهتر مشتری، مشاوره های رایگان قبل از

شرکت اکسیر صنعت هیرکانیان در سال ۸ با هدف تولید، تامین و فروش مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع غذایی دارویی و صنعتی تاسیس گردید با تصویب هیئت مدیره شرکت و پس از کسب مجوز های لازم اقدام به احداث فاز اول تولید در زمینه متا بی سولفیت سدیم با ظرفیت تن در سال با نام تجاری ورکان در است.ان گلستان در شهرک صنعتی آق قلا در زمینی به مساحت هزار و متر مربع نمود که هم اکنون توسعه فاز دوم جهت افزایش ظرفیت در دست اقدام می باشد این شرکت با داشتن تیم علمی متخصص و راه اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید محصولات یا کیفیت داشته و هدف اصلی خود را در توسعه صنایع شیمیایی اشتغالزایی و تشویق در جذب صنایع وابسته قرار داده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس