سولفات آهن در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


این ماده شیمیایی با نام های مختلفی مانند فروس سولفات، زاج سبز، روتو سولفات آهن،ویترول سبز، Iron sulfate ، ferrous sulfat شناخته می‌شود. در ابتدا بهتر است. به منظور آشنایی با این ماده توضیحاتی ارائه دهیم تا با کاربرد این محصول آشنا شوید. این ماده شیمیایی برای کاربردهای مختلفی مانند مصارف خوراکی، صنعتی و کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد. به طور کلی کاربرد این محصول در تولید سیمان، کشاورزی، تهیه رنگ خوراکی، و فروش سولفات آهن خوراکی ، ساخت چرم، داروسازی، تهیه مواد شیمیایی به منظور مراقبت از گیاه و دیگر موارد است..

با وجود اينكه اين عنصر در خاك فراوان است. علائم كمبود آن به وفور دیده شده است.. در خاك های اسيدی و قليايی اين كمبود به علت فقدان آهن محلول بروز می نماید. علاوه بر این، مقدار بيش از حد عناصر دیگری مانند منگنز، فسفر، مس، روی و نيكل در خاك ممکن است. منجر به کمبود آهن گردد.

به عنوان ریز مغذی کشاورزی : عوارض ناشی از كمبود سولفات آهن در محصولات اكثر مناطق ایران به فراوانی قابل مشاهده است.. مصرف سولفات آهن به عنوان کود به همراه گوگرد و باكتری تیوباسیلوس باعث بهبود شرایط تغذیه ای گیاهان شده و در مدت طولانی می تواند کمبود آهن را برطرف سازد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن