سولفات آهن در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


خرید سولفات آهن کشاورزی دارای مزیت فوق العاده برای حاصلخیری زمین های کشاورزی می باشد. اولا این محصول ، ارزان ترین کود آهن است. و می تواند به خوبی کمبود آهن خاک را بر طرف کند. کمبود آهن در گیاهان سبب می شود که تولید کلروفیل با مشکل مواجه شده و برگ های گیاهان زرد شود. همین موضوع به تدریج سبب ضعیف شدن گیاهان و کاهش محصول دهی می شود. مزیت دوم این کود این که می تواند pH خاک را بهبود بخشد. زمین های کشاورزی ایران به دلیل خشک و کم بارش بودن ، دچار افزایش مواد کربناته و شوری زیاد می شود. یعنی

فروش سولفات آهن هفت آبه ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت ممتاز ، مناسب جهت مصرف در بخش کشاورزی و صنعت توسط کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. این محصول در کیسه های ۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و برای مصرف به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد.

تولید سولفات آهن به روش های گوناگونی ممکن می باشد. اصولا این ماده یک محصول جانبی تولید شده در صنایع فولاد بوده و از اسید شویی ورق های است.یل به دست می آید. اما برای تولید سولفات آهن به روش صنعتی گزینه های دیگری نیز وجود دارد. از واکنش قراضه آهن یا نمک های آهن با اسید سولفوریک می تواند سولفات اهن تولید نمود. همچنین در فرایند تولید دی اکسید تیناتیوم از ایلمنیت و یا اکسیداسیون پیریت هم مقادیر صنعتی این ماده قابل تولید است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران