سولفات آهن در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


اولین آهن شکل گرفته توسط بشر در دوره پیش از تاریخ مصرف شد از شهاب سنگ ‌ها آمده بود. ذوب آهن در کوره‌ ها در هزاره دوم پیش از میلاد شروع شد، آثار مکشوفه از آهن ذوب شده از -۸ پیش از میلاد در هند و در مشرق از حدود ۵ پیش از میلاد بدست آمد (که گمان می‌رود ناشی از ذوب آهن در آناتولی یا قفقاز بوده ‌است. چدن برای اولین بار در حدود ۵۵ پیش از میلاد در چین تولید شد اما در اروپا تا سال‌ های قرون وسطا تولید نشد، در طول دوران قرون وسطا ابزاری در اروپا کشف شد که از آهن شکل یافته از چدن(pig Iron) با است.فاده از ریخته گری زیور آلات تولید شده بودند، برای تمام این فرآیند ها از زغال چوب به عنوان سوخت است.فاده شد. فولاد ( که با کربن کمتر از pig Iron است. اما آهن شکل یافته بیشتری دارد) اولین بار در دوران باستان تولید شد. روش‌های تازه تولید آن به وسیله میله‌ های کربنیزه کردن آهن در فرآیند سیمانی کردن در قرن هفدهم بعد از میلاد ابداع شد. در انقلاب صنعتی روش‌های جدید تولید آهن بدون زغال چوب ابداع شد و این روش‌ها بعدا در تولید فولاد مورد است.فاده قرار گرفتند. در اواخر دهه ۸۵، هنری بسمز فرآیند جدیدی برای ساخت فولاد اختراع کرد که شامل دمیدن هوا از روی چدن مذاب برای تولید فولاد نرم بود. این فرایند و دیگر فرایندهای ابداع شده در قرن و بعد از آن منجر یه آن شد که دیگر آهن شکل یافته تولید نشود.

روش تولید سولفات آهن درکشورهای پیشرفته به این صورت است. که از پساب صنایع بزرگ فولاد سازی تولید می شود. کشور ایران بدلیل نیاز فراوان به سولفات های آهن دارای واحد های تولیدی زیادی در است.ان هایی همچون زنجان – اصفهان – قم و &#; می باشد.

نیکان تولید با مدیریت افراد با سابقه و با انگیزه ، به عنوان یک گروه پیشرو در زمینه تولید و واردات مواد شیمیایی صنعتی و فراورده های معدنی خام و فراوری شده ، پس از سالها فعالیت رو به رشد موفق شده تا سهم عمده ای از بازار این محصولات را در دست گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار