سولفات آهن در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


فروش سولفات آهن هفت آبه ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت ممتاز ، مناسب جهت مصرف در بخش کشاورزی و صنعت توسط کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. این محصول در کیسه های ۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و برای مصرف به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد.

سولفات آهن از تصفیه سولفات آهن در مجاورت اسید سولفوریک تغلیظ شده و یا تبخیر مخلوط اکسید آهن و اسید سولفوریک تولید می شود. فرآیند تولید سولفات آهن به این صورت است. که در مرحله اول سولفات آهن و اسید سولفوریک از مخزن ذخیره به داخل راکتور هدایت می شوند. بخار تولید شده توسط بویلر برای افزایش درجه حرارت عملیاتی راکتور است.فاده می شود. محصولات تولید شده در راکتور به داخل مخزن ته نشینانتقال داده می شوند. در این مرحله اکثر نا خالصی ها در پایین محفظه جمع شده و سپس جمع آوری می شود. محلول بالای تانک ته نشینی برای عبور از یک فیلتر پرس چوبی و جدا کردن تمامی مواد نا محلول باقی مانده و داخل آن ، پمپ می شود. جریان فیلتر شده وارد تبخیر کننده می شود. در این مرحله محلول آبی سولفات آهن تا غلظت مناسب برای کریستالیزور تغلیظ می گردد. محلول تغلیظ شده در نهایت وارد کریستالیزور شده و به شکل محصول نهایی در می آید. بعد از این مرحله محصول بسته بندی و به انبار انتقال داده می شود.

سولفات آهن یا فرو سولفات ترکیبی است. که بسته به pH می تواند به صورت کریستال های آبی یا سبز رنگ تولید گردد. در حالت عادی در ترکیب سولفات آهن هفت مولکول آب وجود دارد و که در صورت خشک شدن شش مولکول آب را از دست داده و تبدیل به پودر سفید رنگ تک آبه ( منو هیدرات ) می شود. سولفات آهن از جمله مواد اولیه تولید کود شیمیایی می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا