سولفات روی در رباط کریم ( فروش, تولید و ساخت )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.


همانطور که پیشتر گفته شد سولفات روی کریستال سفید رنگ و ترکیبی از Zn و گوگرد می باشد. رایج ترین فرم های هیدراته ی آن هگزا و هپتا هیدرات هستند که نوع هپتا با نام ویتریول سفید شناخته می شود و از واکنش Zn با محلول سولفوریک اسید به وجود می آید.

() سولفات روی یک مکمل روی رژیم غذایی است. ، عنصر بسیاری از آنزیم ها ، پروتئین ها ، مانند حیوانات شامل ریبوز درگیر در کربوهیدرات و متابولیسم چربی است. و می تواند پیروات و لاکتات را کاتالیز کند ، می تواند رشد را تقویت کند. کمبود روی می تواند منجر به کراتوز مانع رشد مو و در نتیجه زوال موها شود.

این ماده به راحتی در آب قابل حل می باشد و به طور خاصی میزان ph خاک را تنظیم می کند. با این کار میزان روی خاک افزایش می یابد یکی از نکاتی که قابل توجه می باشد خاک هایی هستند که دچار کمبود روی می شوند که می توان با است.فاده از کود روی برطرف می شود. به طور کلی همه محصولات کشاورزی به روی برای رشد نیاز دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رباط کریم