سولفات روی در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


بر اساس همین نیاز سنجی ها،پیش بینی شده است. که در بازه ی زمانی سال ۵ تا سال ،حجم خرید و فروش محصولات روی دار،سالیانه درصد رشد داشته باشند.درکنار این موارد،وقوع برخی اتفاقات در دنیا،مانند همه گیری ویروس کرونا و اثبات کاربرد این فلز برای کاهش آسیب های ریوی و توصیه برخی از پزشکان به مصرف قرص های روی دار،از جمله قرص زینک پلاس،موجب بالاتر رفتن نیاز به این ترکیبات شیمیایی ارزشمند خواهد شد.درنتیجه این تغییرات،میزان خرید و فروش ترکیبات روی دار،ازجمله فروش سولفات روی دچار جهش شده است..

در کشورهای قاره آمریکای جنوبی و همچنین کشورهای کمتر توسعه یافته آسیایی به دلیل وقوع مشکلات سلامتی نشات گرفته از کمبود Zn، درخواست برای خرید سولفات روی جهت است.فاده در صنایع پزشکی رو به افزایش است.. همچنین بهبود میزان صادرات محصولات کشاورزی با افزایش راندمان تولید در کشورهای توسعه یافته سبب اوج گرفتن تقاضا برای خرید این محصول توسط صنایع تولید کننده کودهای شیمیایی گردیده است. که از تاثیر آن بر بازار فروش این ماده شیمیایی نمی توان چشم پوشی کرد.

برای مثال باتوجه به مصرف برخی ازترکیبات روی دار درصنایع مرتبط با رینگ و لاستیک،صنایع مرتبط باکشاورزی و صنایع ساختمانی و ازطرفی دیگرکاهش میزان این فلز درخاک های مناطق مختلف به دلیل مصرف،نیاز به است.فاده از اضافه کننده های این مواد روبه رشد خواهد بود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا