سولفات روی در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


به طور کلی خانواده سولفات ها، مواد خوبی برای است.فاده به عنوان کود در کشاورزی می باشد. از این خانواده، ZnSO و سولفات منگنز از بهترین مواد برای است.فاده کشاورزی می باشند، از ترکیب این ماده با ریز مغذی های دیگر به عنوان یک آفت کش و علف کش است.فاده می شود.  سولفات ها به خوراک دام ها اضافه می شود تا کنترل کننده بیماری هایی شایع در آن باشد.

() سولفات روی می تواند به عنوان ماده نگهدارنده ، نگهدارنده چوب ، صنایع کاغذ سفید کننده مورد است.فاده قرار گیرد ، همچنین در پزشکی ، الیاف مصنوعی ، الکترولیز ، آبکاری ، سموم دفع آفات و تولید روی و غیره نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

باید بگوییم بیشتر زمین های کشاورزی کشورمان دچار کمبود روی هستند. بسیاری از محصولات نظیر غلات و درختان میوه به روی نیاز دارند. از طرفی عنصر روی سولفات به عنوان یک ماده ماده مغذی برای رشد گیاهان مورد است.فاده قرار می گیرد. با بررسی های انجام شده محققان پی برده اند که کمبود روی در گیاهان می تواند فرآیند زیستی، متابولیکی و فتوسنتز را مختل کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه