سولفات مس در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


سولفات مس به صورت صنعتی از طریق الکترولیز فلز مس با اسید سولفوریک غلیظ یا اکسید مس با سولفوریک اسید رقیق تهیه می شود. سولفات مس برای مصارف آزمایشگاهی معمولا به صورت آماده تهیه می شود. شکل بدون آب سولفات مس به عنوان ماده معدنی کمیاب با نام کالکوسیانیت وجود دارد. سولفات مس آبدار در طبیعت با عنوان کالکانتیت (پنج آبه) و دو مورد کمیاب تر بوناتایت ( سه آبه ) و بوثایت (هفت آبه ) ایجاد می گردد.

به دلیل داشتن مس و گوگرد در ترکیبات خود بسیار مورد توجه کشاورزان می باشد، که از آن  برای مواردی همچون آفت کشی، از بین بردن انواع میکروب ها و همچنین به عنوان مکمل و افزودنی به خاک اضافه می شود. هر نوع کمبودی که خاک از نظر فقدان میزان مس داشته باشد با است.فاده از سولفات مس بر طرف می شود.

سولفات مس در صنعت کاربردهای متعددی دارد، یکی از این کاربرد ها در صنعت چاپ می باشد و ماده افزودنی به خمیرها و چسب های صحافی کتاب برای محافظت از کاغذ در برابر گزش حشرات است.. در ساختمان از آن بعنوان ماده افزودنی بتن برای ایجاد مقاومت در برابر آب است.فاده می شود. مس سولفات می تواند به عنوان ماده رنگ آمیزی در کارهای هنری، به ویژه شیشه ها و ظروف سفالی است.فاده شود. همچنین در ساخت وسایل آتش بازی به عنوان ماده آبی رنگ در فشفشه است.فاده می شود، اما مخلوط کردن مس سولفات با کلرات در هنگام مخلوط کردن پودرهای آتش بازی خطرناک است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن