سولفات مس در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..


سولفات مس یکی از ترکیبات شیمیایی با فرمول شیمیایی CuSO (HO) x است.. حرف X در این ترکیب بین تا متغییر بوده و سولفات های مس آبه و آبه نیز از تغییر این ترکیب تشکیل شده و جزو مشتقات آن هستند. شکل بی اب این ماده ، ترکیبی به نام کالکوسیانیت است. که به شکل ماده ای معدنی و بسیار نادر در طبیعت یافت می شود که ماده ای پودری رنگ به رنگ سبز کمرنگ و یا سفید مایل به خاکستری است.. ترکیب شیمیایی این ماده دارای / درصد مس و / درصد سولفات رادر خود دارد. کالکانتیت معمول ترین نوع زاج کبود یا کات کبود است. که به رنگ آبی روشن وجود دارد. کات کبود در هنگام قرار گرفتن در مقابل حرارت ، می تواند آب خود را از دست داده و به رنگ سفید خاکستری درخواهد آمد. درصد جرم کات کبود را مولکول های آب تشکیل می دهند.

سولفات مس دو آبه یا سولفات مس دی هیدراته یکی از مهمترین مشتقات و ترکیبات سولفات مس است.. این ماده از حرارت داده سولفات مس آبه به دست می آید. سولفات مس آبه پودری به رنگ خاکستری است. که در صنایع مختلف دارای کاربرد است.. یکی از مهمترین جذب رطوبت بوده و می توان این ماده را به عنوان پودر رطوبت گیر است.فاده کرد. یکی از مهمترین روش های تولید سولفات مس آبه از طریق واکنش میان مس ، هوا و اسید سولفوریک است..

سولفات مس به عنوان یک عامل رنگ‌آمیزی در ایجاد آتش‌بازی‌هایی به رنگ آبی است.فاده می‌شود. می‌توانید یک سواب پنبه‌ای را در محلول سولفات مس آغشته کنید، سپس آن را روی شعله شمع بگیرید. در یک اتاق تاریک این کار را انجام دهید تا بتوانید رنگ سبز زیبایی را که به شما نشان می‌دهد، ببینید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران